solenizantom...
Marta Ornatowska
2011-11-01 12:26:02 UTC
...dzisiejszym
Wszystkiego naj

Tu¶ka
Jerzy Makieła
2011-11-01 13:52:48 UTC
Post by Marta Ornatowska
...dzisiejszym
Wszystkiego naj
I Jubilatom:-)))))
--
Pozdrowienia Jurek Makie¸a
http://www.makiela.pl
http://galeria.makiela.pl
GSM 601-938-951
Bogdan £ojowski
2011-11-02 05:52:28 UTC
Witaj,
Post by Jerzy Makieła
Post by Marta Ornatowska
...dzisiejszym
Wszystkiego naj
I Jubilatom:-)))))
Ko³o mnie jest sklep który siê nazywa Jubilat...... Co ja to chcia³em
napisaæ, a ju¿ wiem, jemu te¿ ;))
P.B.
Jacek WoŒniak
2011-11-02 09:06:01 UTC
Post by Jerzy Makieła
Post by Marta Ornatowska
...dzisiejszym
Wszystkiego naj
I Jubilatom:-)))))
Czyli, ¿e Im! :-))

I do tego szczerze :-))

j.w
Andrzej
2011-11-01 17:44:40 UTC
Użytkownik "Marta Ornatowska"
Post by Marta Ornatowska
Wszystkiego naj
To mnie.
Dziękuję.
Obchodzę imieniny dwa razy w roku - 1 XI (jako jeden ze świętych) i... 30
:)))

Bogdan £ojowski
2011-11-02 05:49:55 UTC
Witaj,
U¿ytkownik "Marta Ornatowska"
Post by Marta Ornatowska
Wszystkiego naj
To mnie.
Dziêkujê.
Obchodzê imieniny dwa razy w roku - 1 XI (jako jeden ze ¶wiêtych) i... 30
:)))

To mo¿e zamiast je obchodziæ (omijaæ) zacznij celebrowaæ. Przynajmniej cos z
tego bêdziesz mia³, mia³, mia³....
P.B.
Andrzej
2011-11-02 07:36:47 UTC
Użytkownik "Bogdan Łojowski"
To może zamiast je obchodzić (omijać) zacznij celebrować. Przynajmniej cos
z tego będziesz miał, miał, miał....
W tym kontekście, to ja na imieniny obchodzę prohibicję. :)

PS. Pierwsze imieniny obchodziłem tam gdzie piaski, laski i karaski oraz
duuuużo samogonu.
Bogdan £ojowski
2011-11-02 07:59:39 UTC
U¿ytkownik "Bogdan £ojowski"
Post by Bogdan £ojowski
To mo¿e zamiast je obchodziæ (omijaæ) zacznij celebrowaæ. Przynajmniej
cos z tego bêdziesz mia³, mia³, mia³....
W tym kontek¶cie, to ja na imieniny obchodzê prohibicjê. :)
Porka mizeria i jakby tego jeszcze by³o ma³o to o tej porze roku na ogó³
k³opoty z ogórkami do tej mizerii

PS. Pierwsze imieniny obchodzi³em tam gdzie piaski, laski i karaski oraz
duuuu¿o samogonu.
Ja swoich nie pamietam, w koñcu mia³em tylko rok ;)))
P.B.
Andrzej
2011-11-02 08:16:04 UTC
Użytkownik "Bogdan Łojowski"
Ja swoich nie pamietam, w końcu miałem tylko rok ;)))
Pierwsze w TYM roku.
No!.

Bogdan £ojowski
2011-11-02 08:12:06 UTC
Witaj,
U¿ytkownik "Bogdan £ojowski"
Post by Bogdan £ojowski
Ja swoich nie pamietam, w koñcu mia³em tylko rok ;)))
Pierwsze w TYM roku.
No!.

Aprpopo TYM-a to co¶ ostatnio cicho o nim, nie uwa¿asz /
P.B.
Andrzej
2011-11-02 09:09:07 UTC
Użytkownik "Bogdan Łojowski"
Aprpopo TYM-a to coś ostatnio cicho o nim, nie uważasz /
Ty i tak Baśkami się wykręcasz :)

Bogdan £ojowski
2011-11-02 09:13:42 UTC
Witaj,
U¿ytkownik "Bogdan £ojowski"
Post by Bogdan £ojowski
Aprpopo TYM-a to co¶ ostatnio cicho o nim, nie uwa¿asz /
Ty i tak Ba¶kami siê wykrêcasz :)

W TYM roku nie mam szans, Ba¶ka wyjechana, siedzi w Stanach
P.B.
p.s. nie wiem dlaczego, bo w koñcu nic takieg nie napisa³em a czujê sie jak
kapu¶
Andrzej
2011-11-02 11:13:07 UTC
Użytkownik "Bogdan Łojowski"
W TYM roku nie mam szans, Baśka wyjechana, siedzi w Stanach
Jakbyś Baśki lubił, to mam jedną taką.....4-latkę. Ze 700 kilo waży :))

Bogdan £ojowski
2011-11-02 11:22:43 UTC
Witaj...
U¿ytkownik "Bogdan £ojowski"
Post by Bogdan £ojowski
W TYM roku nie mam szans, Ba¶ka wyjechana, siedzi w Stanach
Jakby¶ Ba¶ki lubi³, to mam jedn± tak±.....4-latkê. Ze 700 kilo wa¿y :))

Co to jest ? S³oñ bojowy w pe³nym rynsztunku ?
P.B.
Andrzej
2011-11-02 12:06:00 UTC
Użytkownik "Bogdan Łojowski"
Co to jest ? Słoń bojowy w pełnym rynsztunku ?
Prawie, prawie :))

Bogdan £ojowski
2011-11-02 12:19:17 UTC
Witaj,
U¿ytkownik "Bogdan £ojowski"
Post by Bogdan £ojowski
Co to jest ? S³oñ bojowy w pe³nym rynsztunku ?
Prawie, prawie :))

Jak dorzucisz misia w gratisie to biorê ;))
P.B.
Andrzej
2011-11-02 14:13:50 UTC
Użytkownik "Bogdan Łojowski" <
Jak dorzucisz misia w gratisie to biorę ;))
Nie dam. Lubię Baśkę.

Bogdan £ojowski
2011-11-03 06:08:07 UTC
Witaj,
U¿ytkownik "Bogdan £ojowski" <
Post by Bogdan £ojowski
Jak dorzucisz misia w gratisie to biorê ;))
Nie dam. Lubiê Ba¶kê.

We wszystkich nas s± atawizmy,
S± u kobiety i u mê¿czyzny
Czasem z nas wyjdzie dziki zwierz
Czasem nie wyjdzie czort go bierz
;)
P.B.
Iwa Rowińska
2011-11-02 17:40:33 UTC
Użytkownik "Andrzej" napisał w wiadomości grup

Użytkownik "Bogdan Łojowski"
W TYM roku nie mam szans, Baśka wyjechana, siedzi w Stanach
Jakbyś Baśki lubił, to mam jedną taką.....4-latkę. Ze 700 kilo waży :))

Chciałam jeno niechcący dodać, że my też mamy Baśkę, właśnie "nówka"
skończyła 4 latka,
lecz gdyby miała ważyć 700 kg,http://www.pb.pl/2511985,91476 to tylko
się rzucić z mostu...
Bogdan bierz naszą, w gratisie dodajemy jamnika wariata.
W razie czego włochacza mielisz i masz salami:))
pzdr Iw
Iwa Rowińska
2011-11-02 17:42:43 UTC
Użytkownik "Iwa Rowińska" napisał w wiadomości grup

[...]

No i dodało siem nie wiadomo co....Wykasowac i reszta da siem czytać:))
Iw
Andrzej

PS. Co do linku.... to nie ja, ale jakiś neptek doradzał....
Bogdan £ojowski
2011-11-03 06:05:05 UTC
Witaj,
U¿ytkownik "Andrzej" napisa³ w wiadomo¶ci grup
U¿ytkownik "Bogdan £ojowski"
Post by Bogdan £ojowski
W TYM roku nie mam szans, Ba¶ka wyjechana, siedzi w Stanach
Jakby¶ Ba¶ki lubi³, to mam jedn± tak±.....4-latkê. Ze 700 kilo wa¿y :))

Chcia³am jeno niechc±cy dodaæ, ¿e my te¿ mamy Ba¶kê, w³a¶nie "nówka"
skoñczy³a 4 latka,
lecz gdyby mia³a wa¿yæ 700 kg,http://www.pb.pl/2511985,91476 to tylko siê
rzuciæ z mostu...
Bogdan bierz nasz±, w gratisie dodajemy jamnika wariata.
W razie czego w³ochacza mielisz i masz salami:))
pzdr Iw
Ba¶kê biorê, ale tylko z misiem, to taki mój atawizm, mia³em kole¿ankê z
piaskownicy która mia³a misia którego jej strasznie zazdro¶ci³em. Moja mama
za¶ twierdzi³a wówczas, ¿e pluszaki to same zarazki i misia mi nie kupi. A
teraz dzieki free.pl.rec.rejs mogê mieæ znów kumpelê Ba¶kê misia,
piaskownica dalej jest w tym samym miejscu, ¿yæ nie umieraæ ;))
P.B.
p.s. a jakie Wy macie traumatyczne prze¿ycia z dzieciñstwa ?
gagaa_

rezerwacja na TĘ Baśkę!!!!!
Iwa Rowińska
2011-11-04 08:48:19 UTC
Użytkownik "gagaa_" napisał w wiadomości grup
Post by Iwa Rowińska
[...]

zara.. jaka rezerwacja? Chyba licytacja?
pacz pan od tej aroniówki to w glowach się poprzewracało:))

pzdr Iw
gagaa_
2011-11-04 09:15:13 UTC
U ytkownik "gagaa_"  napisa w wiadomo ci grup
U ytkownik "Andrzej"  napisa w wiadomo ci grup
U ytkownik "Bogdan ojowski"
W TYM roku nie mam szans, Ba ka wyjechana, siedzi w Stanach
Jakby Ba ki lubi , to mam jedn tak .....4-latk . Ze 700 kilo wa y
:))

Chcia am jeno niechc cy doda , e my te mamy Ba k , w a nie "n wka"
sko czy a 4 latka,
lecz gdyby mia a wa y 700 kg,http://www.pb.pl/2511985,91476totylko
si rzuci z mostu...
Bogdan bierz nasz , w gratisie dodajemy jamnika wariata.
W razie czego w ochacza mielisz i masz salami:))
pzdr Iw
rezerwacja na T Ba k !!!!!
zara.. jaka rezerwacja? Chyba licytacja?
pacz pan od tej aroni wki to w glowach si poprzewraca o:))
pzdr Iw
jesteś pewna??.... mam takie wrażenie graniczące z pewnością, że
przeca Baś i tak do nikogo innego nie pójdzie... (no może do Tuśki)
Marta Ornatowska
2011-11-05 11:41:05 UTC
[...]
jeste¶ pewna??.... mam takie wra¿enie granicz±ce z pewno¶ci±, ¿e
przeca Ba¶ i tak do nikogo innego nie pójdzie... (no mo¿e do Tu¶ki)

Mo¿e napewno ;)
Jacek WoŒniak
2011-11-05 14:29:19 UTC
Post by Marta Ornatowska
rezerwacja na T Ba k !!!!!
[...]
Ech baby, pójdzie, pójdzie tak jak Wy posz³y¶cie...
:-)))

Mój Szymon ma 16 lat...

j.w oferent